Wednesday 13 May 2015

Dress For Bridesmaid?Bella Ammara anyone?

Assalamualaikum

Alkisahnya sekarang dah nak habis bulan Rejab.So macam mana?Dah habis ganti puasa Ramadhan?Mihmihmih..

Dah x lama dah ni nak masuk bulan Ramadhan.A bit excited cuz this year im gonna celebrate it with my hubby.Yahoo!Ok enough.Sebenarnya citer dia cenggini.Raya ke-4 insyaAllah my sister in law(divorced) are will be married.So,the theme is green.So we olss ni still x decide what kind of design or color konon2 for dulang girls la.

So,tadi my sis in law suggest why not go for brown?Oh ok..coz baju pengantin mix of green n brown.So nak dijadikan cerita,terbukak website Bella Ammara.So she found this jubah.


Lawa giler kan?Oh my!Im falling in love with this.Dah la tengah promosi kot.Murah giler!I is pengsan!!!


No comments :

Post a Comment