Sunday 1 June 2014

Am i Bridezilla???

Assalamualaikum...

Isnin 2 Jun 2014.Dah masuk bulan Jun pun...cepatnya tahun ni berlalu...x sedar pun dah nak masuk separuh tahun...macam2 yg dah jadi...azam tahun baru pun tak tercapai lagi.entahlah.sibuk sangat agaknya...

Tahun ni memang tersangat mencabar..banyak benda buruk n baik berlaku pada diri saya..start awal tahun sampai sekarang...mungkin semua ni ujian dari Allah...untuk uji kekuatan n kesabaran saya..Memang hidup ini banyak sangat ujian n dugaan yg Allah berikan.kadang2 memang x mampu untuk menanggung..jujur air mata memang akan mengalir.

Terutama sekrang...tinggal 3 bulan saje lg sebelum majlis nikah..seriously,tertekan.like hell! T_T..makin banyak masalah timbul.persiapan memang out.stress.saya x buat ape pun lagi.just baju dah pergi tempah jahit,dah booked mini pelamin,bilik pengantin,khemah,MUA,n OP.tu aje.yg lain memang out!why?sebab saya serabut.susah rupanya kan nak nikah...tak nikah susah.nak nikah susah.dah nikah lagi susah!memang kadang2 tu sampai satu tahap macam ok.enough.im done!lantak la pe nak jadi...memang banyak kali jadi macam ni...Oh Tuhan...

Kalau ikutkan saya n tunang,kami jenis relax n sempoi...ikutkan hati,saya nak buat majlis akad nikah di masjid terus.lepas sah akad nikah,kita terus kenduri kambing sekor kat masjid.jemput family,tok imam n d geng n jiran 2,3 orang dah.habis citer.senang kan?if i could....*sigh...









No comments :

Post a Comment