Monday 10 August 2015

Cemburu.

Assalamualaikum...

Dah lama x update blog.Sibuk sangat dgn keje.Huhu...

Hari ni ada jamua hari raya kat ofis.Saya macam biasa pakai baju kurung la..Xda nya nak glam2 ni.

Pagi tadi breakfast dekat kedai kopi dgn hubby.Then otw pegi ofis dia tegur.Dia x sedap hati tengok saya pakai baju kurung moden warna pink.Baju raya hari tu.

Saya tanya dia kenapa lak?Dia tanya,mana handsock?Saya selamba jawab x pakai.Stokin pun dah x pakai.

Dia bagitau dia takut la..sebab hari ni saya pakai cantik2.Siap warning jangan bergambar dgn kawan2 ofis lelaki.

Ok...menurut perintah.Kelakar pun ada laki aku ni!Tapi ingat..kelakar2 pun kalau suami x izin,x boleh ingkar tau.Sebab tu sekarang saya dah x pakai mekap2.Baju pun dah x sendat n singkat.Ini permintaan suami saya....

Suami awak2 semua lak macam mana ek?Macam suami kita jugak ke?

No comments :

Post a Comment