Sunday 30 November 2014

GAMBAR AKAD NIKAH BAJET RM300!

ASSALAMUALAIKUM...

Hai :)

Hari ni Alhamdulillah dah masuk bulan last,Disember 2014.Sebulan je lg sebelum nak masuk 2015.Cepatnya masa berlalu..dah nak habis tahun dah pun.

Hari ni xnak citer banyak pun.Cuma nak bagi tengok gambar akad nikah saya.Dah lebih 2 bulan baru dapat gi amik gambar dari OP.Ni pun lepas satu,lepas satu duk wat janji ngan OP.Nak buat macam mana...asyik sibuk,asyik clash je!Tu pun hubby siap gi amik kat rumah pengantin masa OP duk tengah shoot.Kebetulan dia dapat job di Pasir Puteh.Syukur.






















Oleh sebab saya ni pengantin bajet,so serba serbi la kena jimat.Harga upah OP ni RM300.Just shoot n burn untuk akad nikah sahaja.Unlimited shoot.Boleh tengok FB dia Safuan Adnan Cherokee.Seriously gambar memang fabulous!Terbaik la..Cantik2...

Oh ya,mekap masa akad nikah ni saya sendiri yg touch up.See?Natural kan?Sebab akad nikah di masjid.Saya xnak over sebagai menghormati rumah Allah.Lagipun,nama pun akad nikah kan...Kena nampak bersih,suci n sederhana.Just guna Kryolan sebagai base make up.Untuk nampak kulit licin,guna concealer.Buh la skit blusher,soft eye liner n highlighter skit,mascara,then nude lipstick.Lagi pun akad nikah malam.Cuma untuk sejam dua.Membazir lak guna MUA bayar beratus2.Perhatian,ni panduan untuk pengantin bajet ye.Kalau anda duit banyak,duit lebih,memang nak nampak tip-top,saya syorkan pakai MUA.

OK.TATA.

No comments :

Post a Comment