Monday 3 November 2014

Baju akad nikah

Salam

Baru dapat update pasal baju akad nikah.Sebelum ni saya pernah post entry tentang dress akad nikah tapi silap macam mana ntah gambar2 saya terdelete so dah x dapat tengok di blog ni..




Baju ni saya tempah online dari instagram Ellyz Fashion.Harga RM200 kosong tanpa bead n lace.Then saya beli bead sepaket RM100 n lace RM 35 1m kalau x silap.Ya saya jahit sendiri lace n bead.Untung giler.Dress ni kain satin lembut.Dia macam gown princess gitu.Kembang kat bawah tapi still macam muslimah.Sopan.

Saya memang nak dress simple macam ni sebab untuk akad nikah kan?Tak nak la jenis serabut crowded sangat dengan manik n lace..lepas tu ketat.No,no,no...Memang puas hati dengan jahitan.Sangat kemas.Cantik.So kalau nak usha2 baju,dress boleh la try ke IG EllyzFashion.

Tata :)


No comments :

Post a Comment