Tuesday 6 May 2014

Hi,Hello...

Rabu 07/05/2014


Mana satu cantik???Saya memang suka mini pelamin simple dan warna putih macam ni...dua-dua saya jumpa kat Instagram...

yang ni saya tak pasti drpd Instagram sapa tapi yang ni betul2 memikat hati saya n tunang :)

 credit kepada Insta Butikandamanlaili

Cuba tengok pelamin kat bawah ni.Oh My!Terpegun.Cantik giler kan?Tapi kalau buat kat dewan n kalau ada bajet lebih boleh la..macam bakal pengantin bajet macam saya ni x mampu la nak buat camni...berangan jer mampu...



credit kpda Facebook Supercun Wedding.


which one better?hmmm...saya dah pun tunjuk kat bridal yang saya sewa khemah n bilik pengantin tu...dia cakap InsyaAllah boleh dapat buat...cuma bukanlah tiru sebijik..kang tak pasal2 kena saman ngn owner tu..cuma jadikan sebagai contoh/sumber inspirasi gitu...huhu...xpe..kita tunggu n lihat je hasilnya nanti..butik bridal ni saya amik pakej khemah 2 set,bilik pengantin n mini pelamin,7 bijik kaki pa/hantaran n pelapik,2 alas duduk masa akad nikah tu,semua sekali akak tu cuma amik harga RM1021.murah x?ok x?tapi excluding baju,mekap n accessories la...sebab baju n mekap saya amik asing2...

berdebar,excited..menunggu dorang datang pasang pelamin n bilik tidur pengantin...xtahu macam mana hasilnya nanti...let's put hope on Allah...semoga berjalan lancar...

Tata!


No comments :

Post a Comment