Thursday 23 May 2013

INTERVIEW

23/05/2013-Khamis.Lokasi,Pusat Temuduga SPA di Jalan Pengkalan Chepa.

I've made a terrible mistake tadi semasa interview.ada 2 soalan yg saya terus terdiam n x dapat jawab.

1-siapakah nama KPPA?
   ?????KPPA?hah???who?ok.diam sambil tersengih.muka mintak penampar.damn!banyak2 nama menteri     aku hafal aku boleh lupa siapa ketua Perkhidmatan Awam???Oh Tuhan...aku memang loser....macam mana nak tahu kalau saya x google pun dia tu sapa???yg saya google cuma senarai menteri kabinet 2013...put the blame on me... T_T...

2-senaraikan 9 halangan untuk menuju wawasan 2020
   enough.saya memang langsung xtahu tentang ini.do i need to say more?

Keluar dari bilik temuduga dengan mata berkaca.NKRA,KPI,Dasar2 Negara,Kewangan,1Malaysia,
Bajet,prinsip POLC,5S,bla,bla,bla...hampeh!semua yg saya study n hafal x ditanya pun...

Let's put a faith in Allah.Dia pemberi rezeki..aku redha n pasrah...n hanya mampu berdoa n bertawakal pada-Nya...kalau xda rezeki,x mengapa.boleh cuba sekali lagi...


 

No comments :

Post a Comment